M.I.A.

Okej, jag har inte varit så aktiv dom senaste dagarna känner jag. Idag är första gången på tre dagar som jag ens slår på datorn. Har varit så sjukt trött. Min helg var faktiskt väldigt lugn. Var ute lite snabbt i lördags, träffade Sara nere på stan runt elva och så gick vi in på S2 och dansade lite :P Vi gick innan klockan två och tog en tur på stan innan Saras mamma kom och hämtade oss. Var hemma strax innan halv tre. Sen va de bara att gå upp och jobba klockan sex. Jag var med andra ord nykter ;P Var faktiskt inte så trött på jobbet fast jag inte hade sovit nånting alls. Den tröttheten kom på måndagen. Då var jag helt död. Som tur var har dom senaste dagarna på jobbet gått snabbt iaf. Körde på kall nästan hela söndagen, sen kol i stort sett hela måndagen, och idag kall igen förutom två timmar på färsken innan jag slutade. Alltså ingen service alls. Ödet? xD Fast jag skulle egentligen ha kört service igår, men efter många om och men så blev jag kvar på kol efter en aningen förvirrande historia. Minna och Linda L skulle byta service/expedition med varandra och jag och Jonas skulle byta med varandra, men sen skulle Linda gå hem så då skulle jag och Minna byta istället och Jonas skulle köra heldag på service. Men Linda ångrade sig och skulle inte hem ändå, så hon och Minna bytte. Då fick jag leta reda på Jonas, som trodde att han skulle köra service heldag, och fråga honom om han ville byta till expedition lr inte. Jag upptäckte dock att han körde service på grönan, som jag inte kan, så då struntade vi i att byta. Öhm, ja, jag fattade ingenting först när Minna förklarade för mig xD

Nu kände jag att de här blev lite långt, så nu ska jag leta reda på nå mat tror jag.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0