Visningar

Nu har jag varit på två visningar av lägenheter, en igår och en idag. Den igår var inte alls så stor som jag trodde att den va, och den var jättefin och mysig, men lite för dyr för lilla mig :P Framför allt när de ska bli budgivning på den me typ 10 pers = Kört. Den idag var också jättefin, helt nyrenoverad, men tyvärr aaaningen för liten. Jag fick inte cellskräck i den, så de skulle ju kunna gå, men jag kommer helt enkelt inte att få plats me alla saker i den. Sängen kommer typ blockera dörröppningen, och mina kläder skulle jag få ha haft i påsar under sängen typ. Jag tror inte att jag skulle trivas så bra där :P Så jag lägger lägenhet på is ett tag, men ska fortsätta leta ändå och se om jag hittar nån annan :) Jag har inte bråttom iaf.

Nej, nu ska jag slappa lite framför tv:n :P


"All the things you feel can become your prison."

Kommentarer
Postat av: Elsa

hur gammal är du? tanke på att du ska flytta :D

2009-11-06 @ 20:15:57
URL: http://elsaisgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0