Borlänge - Arboga

Ja, dom senaste dagarna har jag väl inte gjort så mkt mer än att jobba. Men igår va jag iaf på ishockey me Sara :) Borlänge - Arboga. De va ett bra tag sen jag va på hockey, så de va riktigt kul :) Borlänge vann me 5-2 dessutom!

Idag va en liten annorlunda dag på jobbet också. Lena fyllde jämt, så i stort sett hela Kålas grupp samlades klockan 12.00 i Samlingssalen och firade henne lite :) Dom bjöd på smörgåstårta, inte för att jag tycker om de men ändå :) Sen hade vi även ett litet möte efter de, grönan ska ju få tre av våra gångar, och vi fick en ny gång av kol. Förstår inte riktigt hur de går ihop, de kommer bli sjukt trångt på färsken :S Jag tycker de är trångt redan nu. Och då har dom inte ens flyttat pallarna från FE och FF-gångarna än. Men men, de kommer bli intressant och se hur de funkar sen :P

Nej, nu ska jag äta lite. Hungrig igen, som vanligt xD


Cascada - Evacuate The Dancefloor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0