Club Conscious 2 @ Wasabryggeriet

Igår va de dags för Club Conscious igen, äntligen :D Hade sett fram emot ända sen vi köpte biljetterna. Och fan va kul vi hade! :D Jag jobbade 7-16, slapp service som tur va me tanke på min nacke, sen va de bara att skynda hem och göra sig klar innan Sara kom klockan sex. Vi spelade Wii, som gick sämre och sämre ju längre kvällen gick :P Vi som skulle ta de lugnt tog de inte alls så lugnt haha. Tog 21.40 bussen ner till Wasabryggeriet och Club Conscious. Va inte så mkt folk när vi kom först, men vi köpte lite att dricka och efter ett tag började folk ramla in. Sjukt bra musik till att börja me, sen blev de lite sämre så runt halv ett drog vi till Statoil och köpte en macka. Sen gick de mindre bra för mig, men jag har iaf fått mina svar nu. Igår va jag mindre glad för de, men idag är jag faktiskt glad över de. Ångrar inte att jag frågade. Nu vet jag iaf. Time to move on :) Hur de sen kommer att gå är en annan fråga xD

Nej, nu ska jag väl snart börja göra mig iordning kanske. Ska hänga me mamma ner till AK på förfest :) Vet inte hur länge jag blir kvar och om jag hänger me till Liljan eftersom jag ska upp och jobba imorrn. Lär nog inte bli alltför sent iaf. Då kommer jag att va död imorrn. Fast de skulle iofs passa att vara en zombie på jobbet, så att jag inte orkar tänka. Men vi får se hur de blir :)


Space Cowboys ft. Paradiso Girls - Falling Down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0