Dryga skitvecka

Den här veckan har än så länge varit nå förjävla dryg. Till att börja me åkte jag på städ både måndag och tisdag. Städ är sjukt seeeeeegt. Vanligtsvis är de slappt, men nu skulle vi skrapa bort gamla etiketter och mat som satt fast i golvet. Jag sopade båda dagarna, medan Lena skrapade på måndagen och Robert på tisdagen. Fick både ont i rygge och blåsor i händerna av de. Väldigt drygt. Egentligen skulle jag ha haft städ idag också, SF/städ 14-16, men jag bytte städ me Anders. Det spelade ju sen igen roll, för jag lyckades välta trucken. Jag är så jävla stolt. Först tänkte jag bara fan nu måste jag leta reda på en ny servicetruck och de finns inga. Men uppenbarligen var jag chockad. Jag lyckades hålla mig lugn, tills folk började fråga hur de gick me mig. När Victoria stannade till och Lena kom fram och kramade mig och frågade hur de gick så brast de. Maria satt me mig i nästan en timme innan hon skickade hem mig. Först ville hon skjutsa hem mig, och lagerchefen för färsken ville också skjutsa hem mig, men jag sa nej. Jag insåg att jag är dålig på att hantera när människor som jag knappt känner bryr sig om mig. Jag är inte van vid de. Sen när Maria frågade om de fanns nån på lagret hon kunde hämta som jag kunde prata me så kunde jag bara tänka på en person, vilket gjorde allting värre. Men men, nya tag. Nu kan jag skratta åt de, och jag ångrar att jag inte tog kort på de :P


Längtar som fan till julfesten också. Jag har planer på att vara nykter, men Robert informerade mig snabbt om att jag kommer att misslyckas me de.

Men nu ska jag fortsätta kolla på Criminal Minds. Puss!

Kommentarer
Postat av: Eve

haha lyckat ;)

2009-10-16 @ 18:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0