Idag, igår...

Dansen idag gick sjukt bra. Lr ah, jag har tagit ikapp alla steg jag missade förut iaf :D Till skillnad från förra veckan när jag stog som ett levande frågetecken på både streetdance och moderna. Jag börjar gilla modernt mer och mer, de är riktigt roligt. Ser fram emot Bounces koreografi av Beat It också, de kommer bli grymt på dansuppvisningen. Men jag hade fan ingen lust alls att gå på dansen först, jag va så in i norden trött när jag kom hem från jobbet (fick expediera nästan hela dan på kol btw, woho!). Jag va ju ute lite igår. Först hängde jag me mamma till A-K på förfest, sen drog jag vidare till batteri-Jocke på andra sidan gatan. Umgicks lite där, lr umgicks och umgicks, jag satt väl i koma för de mesta, vilket Modin inte va sen att påpeka :P Sen åkte jag, Sara och Eve runt lite innan Sara skjutsade hem mig :) Kom hem klockan tolv, lr egentligen klockan elva me tanke på att man skulle dra tillbaka klockan en timme. Vilket en person missade, ingen nämnd ingen glömd haha xD Men de tog ett tag innan jag somnade så de va inte kul att släpa sig upp till jobbet imorse :P Dessutom kände jag att jag va väldigt glad över att jag va för trött för att kunna tänka. Mkt välbehövligt.

Men nej, nu ska jag lägga mig och kolla vidare på Love Actually.


Roisin Murphy - Overpowered

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0