Komp ftw!

Kan börja me gårdagen, som inte alls blev som jag hade tänkt mig :P Jag och Sara T. åkte ner till min tremänning Sara runt klockan sju, och så va vi hos henne ett tag innan vi åkte till nån förfest i Bullermyren medans vi väntade på att vi skulle få komma till den egentliga förfesten :P Vi va där en liten stund innan vi drog tillbaka in till stan på förfest hos Saras gamla klasskompis. Där va de ganska mkt folk, roliga killar måste jag säga. Historien om den tappade korven och mosbrickan på ryggen va klart bäst xD Vi va där till runt elva innan vi gick me Sara in till stan och hennes kompisar vid Bolanche, och sen drog jag och Sara T. hem :) En lugn men rolig kväll :)

Imorse va jag nå sjukt trött och mådde inte alls bra när jag drog till jobbet. Ont i knäet hade jag också. Riktigt dryg start på dagen. Efter frukost blev de bättre. Jag hann me en order på färsken innan de blev orderstopp och Maria visste inte när lr om de skulle komma nå fler ordrar, så jag fick gå in på kall på grönan. Hann me en order på 9 min där, innan de blev orderstopp där också. Gick till Maria igen, som sa att de skulle komma ordrar om ca en kvart, men att jag också kunde få gå hem om jag ville :P Me tanke på att de va söndag och dubbelt betalt så kände jag inte riktigt för att gå hem klockan tio. Så jag satte mig och väntade, men inga ordrar kom så till slut gick jag in på kol och tog en order där. Fick total blackout när jag skulle stämpla in på kol, kom fan inte ihåg va jag brukar stämpla haha xD Innan jag gick in på kol skrev jag upp mig på komplistan också. Jag mådde som sagt inte särskilt bra och kände att jag skulle behöva åka hem och vila. Så sen fick jag ett meddelande att jag fick kompa från lunch, dvs. 11.15. Hann me en order på kol och en kort på kall, sen fick jag gå hem. Sjukt skönt! Sen har jag sovit resten av dan typ :P

Och nu ska jag lägga mig och kolla på film och sova igen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0