Ledig!

Ledig nu i två dagar, så skönt. Skulle egentligen ha jobbat imorrn, men fick en kompdag då så jag blev ledig. Alltid skönt under 6-15 veckan, även fast jag gillar att jobba 6-15. Så imorrn på dan tänker jag bara slappa, verkligen slappa. Sova/kolla på film hela dan. Inte sätta foten utanför dörren med andra ord. Sen får vi se va de blir på kvällen, Vella funderade på att ha party, men hon visste inte riktigt idag när jag pratade me henne. Men sånt kan fixas snabbt ;P Sen skulle jag även på innebandy på kvällen, men vi får se hur de blir me den också. De beror på hur de blir me partyt och om jag ska dricka lr inte. På lördag blir de iaf kalas för Danne och sen ska jag inte göra så mkt mer, eftersom jag jobbar söndag! Hade fan försökt byta till mig så att jag kunde få jobba extra på lördag och hjälpa till att flytta färsken och va ledig söndag istället, om de inte hade varit för att de är 100% OB på söndagar. Men men. Jag tror att min hörsel har försämrats också, på tal om ingenting. Hör knappt va folk säger till mig på lagret, och de har ingenting att göra me att jag har musik i öronen. Jag brukar höra ändå. Idag kunde jag ha svurit på att nån frågade mig om jag hade glögg, men egentligen frågade han är du trött. Jag hörde har du glögg. Lr så är jag bara för trött för att hjärnan ska uppfatta orden rätt xD

Men, morgondagen blir iaf spännade att se hur den slutar. Den kommer inte sluta bra för mig iaf känner jag. Men nu ska jag äta lite innan Criminal Minds.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0