Moving in (on) parteeey

I lördags va de ju då inflyttningsfest hos min tremänning Sara :D Riktigt kul va de. Hennes nya lägenhet på Bullermyren va liten men väldigt fin. Jag och Sara va typ dom första som kom men efter ett tag började mer folk dyka upp :) Vella kom också :) Jag och Sara hade ju planerat att va i stort sett nyktra och inte dricka så mkt, men de gick åt skogen ganska snabbt. Nu på fredag blir de definitivt ännu mindre att dricka. Iaf, strax efter tio började vi dra oss in mot stan. Vi gick runt lite innan vi gick in på S2 där de redan va skapligt mkt folk. Bl.a. en person som jag verkligen inte förväntade mig att se. Vilket gjorde att jag fick total panik. Jag tvärvände på stället och praktiskt taget flög ut igen :P Sen kunde jag knappt andas resten av kvällen. Extremt konstigt. Trodde inte att jag skulle få panik när jag såg honom. Irriterande. Efter de gick kvällen utför. Jag menar, vem i helvete dyker upp vid dörren oinbjuden, mitt i jävla natten? Tacka gud för att Dan hade mitt nummer och kom och räddade mig :P Och tack Sara för sängplatsen ;) Sjukt rolig kväll iaf! Nästa fredag kan ju bara gå ännu mer åt helvete.

Igår kom jag iaf äntligen iväg på dansen igen. Och fan va jag har saknat den. Och fan va mkt jag hade missat? Hade hur många steg som helst att ta igen på Amandas koreografi. Men de ska gå :P Ser fram emot dansuppvisningen också, framför allt Michael Jackson koreografin. Ska bli så sjukt kul.

Men men, nu ska jag fortsätta kolla på mina julfilmer ;) Puss!




Jag och Sara. Lika? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0