No work

Blev inget jobb idag, kan knappt röra min nacke :P Kände av de redan igår när jag körde heldag på service, men jag vägrade gå hem för att jag inte ville att dom skulle tro att jag är rädd för att köra service, vilket dom verkar tro. Men idag gick de verkligen inte. Blir hemma imorrn också, men på fredag lär jag gå till jobbet om jag ska kunna gå på Club Conscious på kvällen :P Då skiter jag i om jag har ont i nacken lr inte. Får bara hoppas på att dom inte sätter mig på service då. Då får jag nog säga till att jag inte kan köra service just då :P Kände mig jävligt överflödig igår också när jag fick köra tompall i en timme för att de inte fanns nå uppdrag. De roliga va ju att de knappt fanns nå tompallar heller för att Modin och Jonas redan hade kört tompall i typ en halvtimme. Jättekul. Not.

Men men, nu ska jag fixa lite me mitt nya minneskort till mobilen och kolla på Grey's Anatomy.

Puss!

Kommentarer
Postat av: L&B

naaw stackare, hoppas det blir bättre =)

2009-10-23 @ 15:42:49
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0