Party me Sara och Sara

Gårdagen blev ju inte alls som jag tänkt mig. Först skulle jag på fest hos Vella, men hon mådde inte bra så då blev de inget. Istället hamnade jag framför datorn och Facebook i väntan på att jag och Sara skulle dra till innebandyn. Då började jag prata me min tremänning Sara, som också ville ut och festa men ingen ville hänga på. Så då bestämde vi oss för att festa tillsammans istället :D Sara kom hem till mig runt sex, och sen drog vi tillsammans ner till Hagalund och min tremänning Sara :D Vi va hos henne ett tag innan vi drog vidare till nån fest på Bullermyren, och där gick de ju bara utför. Man ska inte spela ölspel och så är de bara :P Men de va ett riktigt kul spel iaf! Dom andra på förfesten skulle dra tidigt in till stan, så jag, Sara, Sara, Jonna och Pasi drog hem till Sara igen och fortsatte förfesten där. Efter ett tag åkte Jonna hem för att hon inte mådde så bra, och jag och Sara T. drog ut på stan. Då gick de bara ännu mer utför. Och nå mer säger vi inte om de. Men en riktigt rolig kväll iaf! Kul att lära känna Sara lite eftersom de va så länge sen vi hade kontakt senast. Måste definitivt göras om. Jag diggade ett av hennes shotglas också. En tequila, två tequila, tre tequila, golvet. Haha ^^

Idag blir de bara en lugn hemmakväll för mig. Jag tänker deppa järnet framför fotbollen me godis och chips.


I don't understand your heart
It's easier to be apart.

Kommentarer
Postat av: sara

haha inga kommentare men skoj var det iaf=)

2009-10-11 @ 18:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0