SF

Tre dagar av service på jobbet är nu avklarade :) Långa dagar måste jag säga, lite halvsegt att köra heldagar på service som sagt :P Körde runt 8 uppdrag under 15-20 min, utan att ens kliva ur trucken. Men jag klagar inte, jag gillar de ^^ Skönt att sitta still lite för en gångs skull. Jag ville ju köra service så :) Men halvdagar kanske räcker :P Höll på att rasa en pall me kyckling idag också (A). Haha men jag löste de, de va ganska lugnt för jag hade redan pallen på gafflarna.

Men nej, nu ska jag nog gå och värma en vetekudde och lägga på min nacke och mina axlar.


Sexy Chick - David Guetta ft. Akon


Puss!

Kommentarer
Postat av: Liza

vetekude kan va bra =)

2009-10-02 @ 00:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0