Shopping!

Jag säger så här: Låt mig förfan aldrig gå på Kupolen själv igen. Jag skulle egentligen bara in på ICA och köpa kaffegrädde och ost så att jag kunde laga mat, men den planen sprack jävligt snabbt. Jag tänkte att jag skulle fördriva lite tid med att gå runt, och de slutade me att jag köpte en vinterjacka, mjukisbyxor, top och två tröjor, och senare på kvällen en till top + en häxhatt på Barnens Hus. Idag köpte jag även två linnen och en ny Adidas tröja. Att säga att min garderob är full skulle vara en underdrift. Den sprängs snart tror jag.

Men men, ikväll blir de iaf träning och filmkväll med Sara :) Vi ska se på Paranormal Activity, nån skräckfilm som liknar Blair Witch Project. Den verkar var hur läskig som helst, jag vågar knappt kolla på trailern. Kommer fan få psykiska men. Men just därför ska jag se den! :D Imorrn blir de Halloweenfest och S2.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0