U Can't Touch This

Igår va en väldigt lugn och skön dag. Jobbade halvdag, 07.00-11.45, sen åkte jag hem och sov i typ 4 timmar :P När jag väl hade vaknat till kom Sara och så hade vi filmkväll, vi såg på The Proposal. Sjukt rolig film! Efter filmen tog vi en promenad och sen åkte vi ner på stan i mjukisbyxor och tjocktröja. Vi träffade Saras mamma på engelska och efter de gick vi runt lite på stan och åkte till Statiol och köpte macka. Vi såg några andra vi kände också, men orkade inte stanna och prata me dom :P En riktigt rolig kväll iaf!

Ikväll blir de lite mer drag. Skulle först på fest hos Vella men den blev inställd, igen, men som tur va är jag och Sara bjudna på en annan fest också :D Inflyttningsfest hos min tremänning Sara! Så nu väntar jag bara på Sara, sen ska vi dra :D Vi både hade planerat en lugn kväll me inte så mkt dricka lr ingen dricka alls, men just nu känns de som om de kommer gå helt åt helvete.

Nej nu kom Sara så nu lär jag börja samla ihop alla saker! Puss!


U Can't Touch This - MC Hammer

Kommentarer
Postat av: sara

Denna kvällen gick som den gick,... haha

2009-10-18 @ 10:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0