Coco thai, S2, engelska

Ja, jag hade tänkt att de skulle bli en hemmakväll igår, men så blev de inte. Först va de middag på Coco Thai me pappa och familjen för att fira farmor som fyllde år förra veckan :) Då såg jag allt folk som skulle ut och festa, och kände inte för att bara sitta hemma framför tvn. Därför drog jag och Sara ut på en lugn utekväll :) Gick runt lite på stan en timme innan allt folk började komma, och sen gick vi in på S2, men där va de mer dött än på en kyrkogård så vi drog efter ett tag. Gick runt lite mer på stan, träffade på lite ICA folk, bl.a. Fredrik från jobbet som retade mig of course. När jag sa att jag va nykter sa han att han va Messias. Han trodde inte på mig tror jag. Sen gick jag och Sara in på engelska och spenderade resten av kvällen me Modin, Ann, Fredrik, Johan och några till. 90 % ICA folk, som vanligt :P Fredrik undrade va jag gjorde på Hagalund me två killar halv fyra på morgonen förra lördagen, jag sa ingenting och att jag inte tänkte berätta, men Modin gissade självklart rätt på vem en av killarna va xD Råkade kanske berätta liiite för mkt för henne, men sak samma. Inte direkt som om de betydde nånting lr som om de kommer hända igen :P  Men en kul utekväll iaf, hoppas idag blir lika kul :) Jag ska iaf va nykter igen jag, eftersom jag ska ha en lugn helg den här veckan. Dessutom, om jag träffar på Fredrik och är full, lär jag bli retad till döds på jobbet xD



Love You No More (Champion Squad Remix) - Shabba Ranks ft. Mavado




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0