Datastopp

De va de första jag hörde imorse när jag kom in på jobbet. Datorerna hade lagt av, gick inte att få upp nå ordrar lr uppdrag. Kom inte igång igen förrän 8.15 på färsken. Då hade de varit stopp sen klockan 06.00, så vi låg -170h. Vilket innebar övertid. Suck. Men när jag gick hem klockan fem låg vi bara -10h. Tog igen 160 tim. Damn, we're good :P

Haha imorrn blir de iaf ICA träff i Mellsta, sen blir de nog party på kvällen :P Jag ska hålla mig nykter. Lr någorlunda nykter iaf. Nu jävlar ska jag ha koll på mig själv.

Känns som om jag uppdaterar bloggen väldigt mkt. Brist på bättre saker att göra helt enkelt...:P

Nej, nu ska jag hitta nåt att kolla på. Puss!


We were always meant to say goodbye.

Kommentarer
Postat av: liza

heheh ;) hoppas du får det kul :D

2009-09-04 @ 23:13:48
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0