Daytime, Full time, Part time?

Fick reda på idag på gruppmötet att jag hade fått provanställning på dagtid, vilket va mer än va jag visste. Lr jag visste att jag hade fått provanställning, men inte att jag hade fått dagtid. Vet fortfarande inte om de är heltid lr deltid? Ska fråga om de imorrn, eftersom min sista jobbdag på vikariatet är imorrn. Vet inte alls hur jag jobbar de. De va meningen att jag skulle fråga idag, men jag fick fullt upp borta på kol så jag glömde bort de. Ska tjata om att jag vill köra service också. Jag är så trött på att springa i gången som ett skållat troll dag ut och dag in.

Efter jobbet cyklade jag direkt till streetjazzen. Funderade först på att bara cykla dit och säga att jag hoppar av streetjazzen, men bestämde mig efter många om och men att jag ändå fortsätter me den. Den känns väldigt lätt, men jag har ändå mkt användning av den i hip hop.

Ser fram emot helgen som fan. Kommer verkligen att ha fullt upp. Fredag ska jag ner till mamma när hon slutar och handla en massa, sen blir de hem och städa av lite innan syrran, thomas och småtvillingarna kommer. På lördag kommer först några ut släkten runt klockan ett, och sen har jag en del att fixa innan resten av folket kommer! Tjejerna, ICA folk...Får se hur många vi blir :P På söndag måste jag städa igen innan pappa och dom kommer, och sen blir de 2,5 tim dans på kvällen! På måndag hoppas jag att jag är ledig xD

Nej, nu ska jag nog lyssna lite på musik för att få tankarna på annat håll, och sluta tänka på de som irriterat mig nå enormt hela veckan.



Cause you're everywhere to me
And when I close my eyes it's you I see



/Bambi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0