Fezt

Ville bara börja me att säga tack till alla för en underbar dag igår! <3  Tack för alla fina presenter :D

Dan började me lite städande innan lite släkt kom runt klockan ett :) Vi fikade och pratade lite innan de va dags för mig att börja göra mig iordning och fixa lite innan festen började klockan sex. Först kom Becka, Liza, Sara och Vella, även Elin ramlade in efter ett tag. Vi började direkt me ölspelet, man dricker en shot per minut i 90 min, dvs. 90 shots. Vi kom till 50, då Natta, Eve och Ann-so kom och vi avbröt spelet. Då va vi alla väldigt dragna (som jag hade förvarnat alla för) xD Perfekt spel om man vill bli full snabbt. Lite senare på kvällen kom också Jonas A, Linda, Lena, Nicke och två av hans kompisar, så vi blev ganska många till slut :) Tjugo i tolv tog vi bussen ner till stan, där vi hamnade på S2, som vanligt :P Musiken är helkass, men de slår iaf Mongo. Jag dansade väl inte särskilt mkt heller, en och en halv låt me Ann-so tror jag de blev. Satte knappt min fot på dansgolvet. Jag va upptagen me att leka psykopat lr nåt hela kvällen. Har man sagt A, får man fan säga B. Men men, de bryr jag mig inte om nu. Tror jag vet varför ändå. Men tack igen alla för en asbra dag! Känns som om jag fyllde år igår och inte idag :P


Sen förstår jag inte hur man kan lyckas såra sig själv så jävligt....

Kommentarer
Postat av: Anonym

yeah det var en rolig födelsedagsfest :D kul att du hade kul med

2009-09-14 @ 17:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0