Fredag och idag

Glömde skriva lite om fredagen också kom jag på nyss. Va ju ute och festade då också :P Som vanligt. Vella och Jonas A. drog me mig hem till Nicke, där de va en hel del folk + en urgullig hund. Vi förfestade lite hos honom, sen följde jag me Modin och Johan till engelska. Kom in utan problem fastän jag inte va 20 än då. Satt där me dom hela kvällen, träffade Jessica, sen åkte jag hem me Vella och hennes bror. En lugn festkväll :)


Idag va jag iaf och fikade me Eve, Elisa och Elin. Väldigt trevligt :)  Fast jag va väldigt trött, höll på att somna till ett tag. Tur att jag inte städade på jobbet, då hade jag definitivt somnat. Blir så seg av städ. Skulle egentligen ha städat, men jag och Minna bytte så hon städade istället för mig och jag expedierade på grönan istället för henne. Bara två timmar inne på grönan, räcker gott och väl xD Dessutom klagade jag inte på grönan idag, kände för korta och enformiga ordrar. Så jag tycker att de definitivt va en bra deal :) Fick börja köra på ackord också, öppnar man truten får man skylla sig själv!

Men nej, nu ska jag kanske försöka komma i säng i tid idag. Jag tror inte riktigt på mig själv där, men försöka skadar inte.

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0