"Har du nyktrat till än?"

Mer dans idag! :D Streetjazz den här gången. Va osäker på om jag skulle gå de lr inte, hade bara tänkt gå på de på prova på-veckan för att se va de va för nåt, men efter att ha gått på de idag så kan jag verkligen inte sluta :P Jag älskade de. Mkt hip hop steg, kände igen många sen streetdance förra terminen. Insåg att jag har enorm användning av streetjazz i hip hop, och dessutom va Cattis sjukt duktig. Så jag tänker nog definitivt fortsätta me de ändå oavsett hur de blir me jobbet. Får försöka gå på så många lektioner jag kan. Men jag måste bara gå på de :P Så de blir tre danser för mig, oh yes. Streetdance (hip hop), modernt och streetjazz!

Haha just ja...Fick fler kommentarer om fredags på jobbet idag också...Först ropade Anders och undrade om jag hade nyktrat till, sen stannade han lite senare och undrade om jag hade kul i fredags. Han tyckte att de va väldigt kul att se mig full, och att dom planerar en ny gruppfest snart som han tyckte att jag borde komma på, och att jag dessutom borde va full på den :P Jag sa att ja de kan jag väl vara haha xD Mer kul än pinsamt faktiskt. Jag visste att folk skulle kommentera hur mkt jag hade druckit. Och jag står för de jag gör när jag är full.

Nej, nu snart börjar finalen av So You Think You Can Dance. Ska bli spännande att se vem som vinner!


Flo Rida ft. Nelly Furtado - Jump

Kommentarer
Postat av: Elisa

hhahaha det lät mer kul än pinsamt iaf :D

2009-09-02 @ 21:40:28
URL: http://sweetelisen.blogg.se/
Postat av: Elisa

hhahaha det lät mer kul än pinsamt iaf :D

2009-09-02 @ 21:40:51
URL: http://sweetelisen.blogg.se/
Postat av: sara

Härligt att du fortsätter=D

2009-09-06 @ 21:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0