Liljan & S2

Party i lördags igen, har inte orkat uppdatera förrän nu, av fler orsaker än en. Kvällen började iaf me att jag följde me mamma ner på Liljan, och satt me henne tills AK och Sara hade kommit :) När Sara kom runt elva gick jag och träffade henne och sen gick vi runt lite och pratade, innan vi vände tillbaka mot stan och gick in på S2. Jag behövde bara betala 20 kr eftersom jag va där på fredagen också :P Va skapligt mkt folk på S2, va jag kommer ihåg så va musiken någorlunda bra också. Tror jag. Kanske. Låter omöjligt faktiskt. Måste minnas fel. Jag och Sara hade kul iaf :) Dansade me Svensson typ hela kvällen. Sara försvann iväg på lite egna äventyr mot slutet av kvällen, medans jag hade mitt eget äventyr haha xD

Dans igår också. Helt. Totalt. Disträ. Hängde inte alls me. Va bara på hip hop, moderna orkade jag inte me. Känner mig helt off, tror jag håller på att bli sjuk. Men men, nu ska jag kolla lite på film innan jag ska iväg och möta mamma. Puss!


You are free. But so am I.

Kommentarer
Postat av: L&B

lät kul med party :D

2009-09-23 @ 21:49:30
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0