Service!

Idag fick jag börja köra service, äntligen! Hann bara me tre ordrar innan Kåla sa att jag skulle få upplärning på service strax innan nio. Sen körde jag service resten av dan, och ska göra de imorrn me. Så skönt att få lite ombyte och slippa springa runt hela tiden. Och få vila kroppen lite också, jag var faktiskt pigg idag när jag kom hem. Har nog aldrig varit pigg efter jag kommit hem från jobbet. Och jag rasade inte, haha. Va lite rädd där när jag skulle upp på FH77-8, men de gick bra :P Lite halvdrygt me heldag på SF bara, men de är väl lika bra så att man får in lite vana direkt. Får se om de blir hela dan ändå, kan ju ta slut på uppdrag så att jag får byta till expedition. Vi verkar ju ligga mkt plus nu, eftersom dom till och me ger folk ledigt imorrn och på torsdag. Väldigt frestande att ta ledigt på torsdag, men nej de ska jag inte :P Ganska skönt på jobbet när dom kompar hem folk, blir så lugnt då. Till och me jag fick komp idag.

Men nej, nu ska jag kolla lite på tv och sen sova. Förstår inte hur man kan va så trött.


Red Rat - Wine Yuh Gal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0