Surprise

Fick en ganska fin överraskning idag på jobbet :) Skulle gå och kolla om jag hade nåt schema för nästa vecka, så jag gick in till Maria och Kåla. Kåla ger mig mitt schema, och jag ser att de är heltid. Sen säger Maria att jag har fått fast anställning :D Vi skippar provanställningen, jag får fast tjänst på en gång för att jag har jobbat så mkt under sommaren och innan de. Jag blev jätteförvånad. Hade inte alls förväntat mig de. Definitivt värt att slita ut sig som fan under sommaren. Så de schemat börjar jag me redan på måndag. Schemat ser ut typ som mitt sommarschema gjorde. Jobba sex dagar, ledig en dag, jobba sex dagar igen. Men Maria sa att jag skulle få några fler dagar ledigt. Kommer nog kanske behövas :P Sjukt glad är jag iaf! Och de blir inga problem me dansen heller. Sweet.

Efter jobbet satte jag och mamma igång lite me allt inför helgen. Åkte ner till henne när hon slutade och så handlade vi lite så att de inte blir så mkt att släpa på imorrn. Skönt att va ledig en fredag insåg jag!

Men men, nu ska jag väl kanske se till att få nåt gjort. Puss!

/Bambi

Kommentarer
Postat av: kaiisa

Härligt med fast anställning! Grattis :D



Vad jobbar du med?

2009-09-10 @ 23:34:00
URL: http://kaiisa.blogg.se/
Postat av: Elisa

Grattis till fastanställning:D Jätteglada nyheter ju :D Perfekt så här när födelsedagen kommer :D

2009-09-11 @ 00:06:48
URL: http://sweetelisen.blogg.se/
Postat av: Eve

vilken härlig födelsedagspresent;D

2009-09-11 @ 13:28:52
Postat av: l & b

GRATTIS :D vad härligt med fast anställning!



ses i morgon :D

2009-09-11 @ 20:51:43
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: sara

Fan va nice med fast anställning på en gång:D



Ses imorgon=)

2009-09-11 @ 23:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0