Utgång. Igen.

Ja, igår blev de ju utgång igen. Typiskt. Jag, Eve och Sara började me förfest hemma hos Sara. Väldigt rolig förfest måste jag säga! Senare drog vi in till stan och gick runt lite och kollade på folk, innan vi drog in på S2. De va R&B kväll, så musiken va faktiskt ganska okej, fast dom självklart mixade varenda jävla låt. Folket sög däremot. Inte en enda som man kände igen. Den enda jag kände igen va Nick, breakdance lärare på dansstudion. Hur tråkigt folk som helst, verkligen. Så efter nån timme drog vi vidare, vi gick in på engelska och bytterfly, men där va de inte nå mer folk vi kände igen. Träffade iaf på Nicke ute på stan, han undrade om vi ville hänga på honom, men vi alla va grymt hungriga och på väg att äta, så vi gick till Centrumgrillen istället. Påminn mig om att aldrig mer äta där. Sen gick vi runt lite till innan vi åkte hem :)

Nu fan är de slut på festandet för ett tag. Jag orkar inte nå mer. Jag tänker officiellt bara ge upp och bara jobba och sova, jobba och sova, jobba och sova. De är de enda som går bra för mig nuförtiden, så de är de enda jag tänker göra.

Just ja. Jag och Eve va på innebandymatch idag också. Jävlar va fel de blev. Världen är för liten, helt enkelt. Men vi hörde två roliga kommentarer i slutet av matchen :P Från en som jobbar på ica tror jag. Först sa han "Nej nu vill jag supa, nu skiter vi i de här.", och en minut senare till domaren, "Nej nu får du blåsa av." Haha.


Men nu ska jag äta och sätta mig och kolla på film igen. Jobb imorrn, 6-15. Jobbar fram tills torsdag, sen ledig 3 dagar :)



I want you, but I'm not giving in this time.

Kommentarer
Postat av: Eve

haha ja det var en rolig förfest^^ jag tyckte det var kul på matchen iaf xD han ville iväg och börja supa eftersom dom redan förlorat;D 5 min kvar av matchen och han säger "nej fan,nu lägger vi ner det här" haha

2009-09-27 @ 14:57:43
URL: http://evepeven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0