Städ!

Dom två första dagarna som fast anställd på jobbet avklarade :) Sjukt skönt att ha fast tjänst. Fick städa idag me Minna, hon lärde mig handdragaren (lr va trucken nu heter). Nu kan jag använda den nästa gång så slipper jag slita som fan för att dra ut alla tunga pallar :P Väldigt soft måste jag säga. Men två palljävlar fastnade på trucken, andra gången va de en plastpall som egentligen inte borde fastna. Träpallar kan fastna eftersom dom kan gå sönder, men plastpallar? Vi lyckades iaf få loss den efter många om och men, och sen fick Anders som körde service ställa in den åt oss igen xD Då fick han nåt att göra också. De va helt dött på färsken. Gustav va den enda som expedierade och Anders och Lena va dom enda som körde service, men dom hade inget att göra så dom stog och pratade bara. Jag tyckte att dom kunde hjälpa oss me att lyfta ut pallarna så skulle vårt jobb gå snabbare xD Haha.

Nej, nu ska jag kolla lite på film innan läggdags. Puss!


Dreams were meant for sleeping
We were always meant to say goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0