Äntligen!

Nu jävlar börjar de närma sig, äntligen :D The Last Bounce imorrn! Ska bli grymt kul att se Bounce, tråkigt bara att dom ska splittras...:/ Men fyfan va jag ser fram emot de. Som ett barn på julafton som Sara sa. Pappa och Ingela kommer och hämtar mig runt halv åtta, så de blir tidig läggning ikväll. Lika bra de, mår fan ändå så. Tror jag slog i huvudet när jag svimmade förra veckan. Har varit yr och haft ont i huvudet sen dess, och har ont i nacken med. Ska till läkaren på onsdag iaf så får väl stå ut till dess.
Just ja. Va ju till lager 70 igår också. Jävlar va mkt folk de va. Och va mkt snygga kläder de fanns. Köpte tjocktröja, ett linne, en top, underkläder, shorts...Och idag va jag dit igen och köpte en vit tröja till dansuppvisningen och ett ljusblått linne som jag inte såg igår. Har väl handlat för typ 1500 kr :P Men jag fick ju 7700 kr i bonus från jobbet plus lönen så de tänker jag inte har dåligt samvete för haha :P

Nej nu ska jag nog packa lite inför imorrn. Här kommer lite bilder från Norge :) Ska ladda upp alla på bdb så ni som vill se får kolla där :)





















Sjukt fint som sagt, bilderna gör det inte rättvisa. Puss!

Kommentarer
Postat av: Liza

de har verkligen fint där i norge =)

2010-04-25 @ 14:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0