Ikea

Mkt har hänt dom senaste dagarna känns de som. Va till Ikea i söndags med mamma, syrran, Thomas och tvillingarna. Hittade en hel del wie :D En ny tavla med Paris på, en sån som twinsen har tror jag ;) Och sen en matta, två barstolar till så nu har jag 4 st ^^ Tre speglar som ska sättas upp på väggen, en i mitten och två på sidorna som ska hänga i gångjärn. Sjukt snygga. Hittade lite mer och sen köpte jag också en tröja på Bikbok :)
Sen har jag blivit blond igen :) Inte riktigt blond, ser ut som om håret har blivit solblekt typ. Men jag gillar de, känns grymt skönt att va blond igen. Jag har också skrivit in mig på körskola, så nu jävlar ska de pluggas teori :D Och igår köpte jag målarfärg, den gröna fanskapet i hallen ska bort så snart som möjligt.Tål inte att de är så mörkt i hallen. Sen tror jag även att jag fick ragg idag på lunchen på jobbet haha!

Nej, nu ska ta mig iväg och handla lite har ingen mat hemma :S Ikväll blir de invigning på lager 70 som öppnar imorrn på södra backa :D VIP tack vare Thomas hihi.


Europe - Rock The Night

Puss!

Kommentarer
Postat av: Liza

Va kul att du hittade lite på IKea =)

2010-04-23 @ 12:15:39
Postat av: Eve

ya, ya, ya? ;D vad kul med ikea

2010-04-23 @ 18:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0