Läkarens diagnos

Va till läkaren idag för att undersöka varför jag har mått så dåligt dom senaste veckorna. Inte bara psykiskt, utan fysiskt. Svimmade ju och har haft yrsel, huvudvärk och ont i nacken sen dess. Känns som om jag är konstant full. Utan att behöva dricka en droppe alkohol. Inte lika kul som de låter. Sen har jag haft så sjukt ont i hela kroppen och jag är så jävla trött jämt och ständigt. Kan somna ståendes ibland känns de som.
Så de jag fick reda på idag är att jag troligen har en hjärnskakning, så jag blev sjukskriven en vecka till pga den. Sen är jag överrörlig i typ varenda led i hela kroppen, vilket förklarar mina knäproblem och ryggont och nackont. Vilket inte går att göra nånting åt så med andra ord får jag bara vänja mig vid att ha ont jämt och ständigt. Great. De som va så skönt att knäcka nacke och rygg. Nu får jag inte göra de heller. Och så är jag även deprimerad, men de behövde jag inte ha nån läkare att berätta för mig. De visste jag redan. Så jag fick en remiss till samtalsterapi, får se om de kan hjälpa mig...Va de gäller tröttheten så tog jag blodprov för att kolla om de är anemi (blodbrist). Men ska nog försöka prata med henne igen och fråga om de verkligen inte finns nånting dom kan göra för mina knän. Vet att vissa som är överrörliga har fått operera lr blivit erbjudna operation. Kan de hjälpa mina knän så visst, för nu har jag haft problem med knäna så länge jag kan minnas, och de skulle va kul om dom kunde funka nån gång iaf.

Nej, nu blev de här väldigt långt. Ni som läste, your choice :P Nu ska jag lägga mig och kolla på The Proposal lr Avatar. Godnatt!


Ingrid Michaelson - Keep Breathing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0