Norge

Har inte uppdaterat så mkt på sistone, men jag har inte haft nån lust att sitta vid datorn alls + att jag har varit skapligt upptagen, har varit sjuk typ konstant. Har hunnit med 2 resor till Norge med Andreas också. Först en vända till Oslo, sen några dagar senare långt uppåt helvete till Harstad i norra Norge, sen in genom Sverige och in i Norge igen, ner till Helgeroa nedanför Oslo. Och världen är bra liten märkte jag också. I Porljus, en liten håla vid världens ände, stannade vi och åt. Kvinnan som hade stället frågade var vi kom ifrån. Andreas svarade Borlänge och då hade hon visst bott i Ludvika i 25 år och jobbat på ABB. Vad är oddsen? :P Men de va grymt fint uppe i Harstad, vägen dit gick alldeles vid en fjord. Sjukt fint, bara sånt man sett i filmer och på kort. Får se om jag kan få tag på kort på de sen, Andreas tog kort med mobilen iaf. Men här är en bild på hans bil iaf :P




Nej nu ska jag nog försöka sätta fart tror jag. Jag ska bli blond igen hihi :D
Puss!


Rihanna - Rude Boy

Kommentarer
Postat av: Liza

vad fint det måste ha sett ut =)

2010-04-16 @ 22:08:56
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0