The Last Bounce

The Last Bounce i lördags va helt sjukt underbart bra. Bounce, koreografierna, dansarna, musiken, stämningen i Globen...Allt va helt grymt. Jag har aldrig varit på en sån bra "konsert", lr va man nu ska kalla de. BSB, Westlife, Good Charlotte och Simple Plan, släng er i väggen. Va ju fan noll stämning på dom jämfört med på Bounce. Sånt sjukt drag, går inte att beskriva i ord för den som inte va där. Tror de va extra bra drag nu med tanke på att de va Bounce sista föreställning tillsammans innan dom splittras. Bäst va ju Fredriks balett/hip hop dans. Först balett i svarta trikåer och streetskor, sen så fort han satte på sig sin röda keps blev de hip hop musik och så började han dansa hip hop. I trikåer, skor och keps. Sjukt roligt. Jennies Crazy In Love med Beyonce och breakdancen va också ett av dom bästa numren. Och Michael Jackson delen, med flashmoben från Beat It självklart :D 2,5 tim gick jävligt snabbt, och jag va inte uttråkad en enda gång. Så ni som inte va på Bounce, ni missade nånting. Oavsett om man dansar själv lr inte. Nej, hatten av för Bounce.





Fredriks balett/hip hop nummer :)

Har mkt fler bilder, men dom kommer upp på facebook snart :)


Och jag vill skaffa hund också. Har hittat jordens sötaste lilla hårboll.


Right? ;)


Nej nu lär jag snart sova tror jag. Puss!

Kommentarer
Postat av: Liza

hahaha vilken söt liten vovve =)

2010-04-27 @ 14:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0