After work & kräftskiva

Helgen bestod först av after work på s1 med ica folk :) Riktigt mkt folk ute på stan och vi va runt 15-20 pers så vi blev uppdelade på 3 bord. Alla sprang runt mellan borden haha :P Men de va iaf kul, jag tog de lugnt med bara en cider, medans vissa drog på lite mer. Gick hem vid halv tolv nångång.
På lördagen blev de kräftskiva ute i romme, med lite kräftor, tacopaj, kubb och TP. De blev också riktigt kul <3 Lite halv storm så vi fick känna vinlukt och lite jagande av getingar innehöll kvällen också ;P Sen på söndagen blev de kalas för Åse som fyllde 10 år :)

Härlig helg med andra ord. Idag känner jag mig riktigt sliten, men de är jag ju iofs varje dag :P Nu blir de lite mat iaf och en tur ner på stan och Kupolen tror jag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0