SYTYCD

Erik åkte hem nyss, sitter och kollar på So You Think You Can Dance nu. Helt sjuk säsong nu, 3 st har åkt hem pga skada (Alex, Ashley, Billy). Är helt förstörd över att Alex blev skadad, han är så jävla grym. Han skulle definitivt ha vunnit. Men jag har iaf en av mina favoriter kvar, Kent. Han är asbra och så söt, jag älskar honom. De sjuka är att han kommer från nån liten håla mitt ute på landet i USA, som jag tvivlar på har en dansstudio. Fattar inte hur han har kunnat lära sig dansa där, och blivit så sjukt bra dessutom. Hans rörelser är helt rena och likaså hans volter. Me love him :D









Kent och Neil i baseballnumret, grymt bra!


Nej, undra om man ska sova nu. Jag och Erik åkte hem till Mats igår och spelade brädspel med honom, Johan och Anders så jag va inte hemma förrän tolv. Måste lägga mig lite tidigare idag om jag ska orka upp till min tid på kristeamet imorrn. Dvs nu :P Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0