Update

Jag fattar inte vart dagarna tar vägen nuförtiden. Jag gör inte ett dyft och lik fan flyger dom förbi. Tiden går snabbt när man har roligt, lr? Dom senaste dagarna har jag iaf gjort lite vettiga saker, dvs ringt runt lite hit och dit. Kristeamet, försäkringskassan, jobbet, chefen...Anmälde mig till dansen idag, som börjar 26 aug wie :D Sen har jag och mamma varit och hälsat på syrran, träffade jordens sötaste hund :D Blandning mellan lhasa apso och shih tzu tror jag. Jag blev helt kär i henne :P Fan, jag vill ha hund.
Men jag har iaf fått en ny sjukskrivning, till 19 sep. Riktigt skönt, för jag känner mig fortfarande jävligt sliten. Utmattad, tror jag läkarens ord var. Önskar bara att jag kunde få sova riktigt...Men men, nu borde jag försöka hitta nåt att äta. Puss!

Lhasa apso


Kommentarer
Postat av: Eve

Naaw urgullig! Hoppas du får bättre snart vännen <3

2010-08-18 @ 16:25:31
URL: http://evepeven.blogg.se/
Postat av: Elisa

väldigt söt=) <3 tror jag känner två som har typ en sån hund fast jag tror de hade chiauhau (stavning??) i den också =) Men verkligen söööt! :D Jag hoppas du mår bättre snart=)<3 Men dansen kanske kan hjälpa på den fronten? :)

2010-08-23 @ 12:37:01
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0