Weekend party

Helgen kan nog sammanfattas med ett ord: fest. Först hemmafest hos Ebben i fredags, jag drack inget men de blev riktigt kul ändå med lite nytt folk och skapliga fyllor :) Igår blev de poolparty på S2. Jag va nykter igen, kan ju inte dricka när jag tar mina tabletter, som dessutom är ännu starkare nu. Förfest med Elisa,Carro och Sara, spelade TP hela kvällen :) Jag hade först inte tänkt följa med ut men de blev så ändå och de är jag glad över, för de blev riktigt kul :D Idag har jag ont i knäet som fan men de va värt de.

Nu ska jag fortsätta slappa :D

Kommentarer
Postat av: Elisa

det var jätteroligt! :D

2010-08-13 @ 00:38:26
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0