Film, film, film...

Dom senaste dagarna kan sammanfattas me ett ord: filmkvällar. Jag och Sara har dragit igenom sjukt mkt skräckfilmer på sistone...Room 6 (värdelös B-skräckis), Drag Me To Hell, Dawn of the Dead, Terror på Elm Street 1 & 2...Sen va vi även på "Har du hört ryktet om Morgans?" me Sarah Jessica Parker och Hugh Grant på bio i söndags. Även då va jag lite mer engagerad i min mobil me M......:P Kan väl säga att jag borde lära mig att hålla tyst. Jag skickade ett damp sms till honom för att jag va irriterad på A... :P Sen kunde jag inte låta bli att fråga va han visste och självklart började han fråga ut mig istället. Jag fick valet att antingen berätta själv lr så skulle han fråga ut sin bror...Vilket jag inte ville, så de va väl bara att berätta. Men men, nästan lite skönt att han vet på ett sätt..Nu vet jag va han vet iaf :P
Jag va förresten och fixade till min rygg idag. Han knäckte nacken på två ställen och ryggen på fyra ställen. Riktigt underbart. Not. Nu går jag snett igen. Med andra ord är min rygg rak. Imorrn blir de hårfärgning, ska gå till Attityd igen eftersom jag blev riktigt nöjd när jag klippte mig där. Sen blir de budgivning på lägenhet och hockey på kvällen :) Just ja! Jag kanske ska börja spela fotboll igen också :D


Just another day like any other
Nothing in the sky said run for cover
Just another reason
Never though it would end this way
There was no parade
No lights flashing
No song to sing along the way
There was no parade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0