Helg och fotboll

Min lugna helg blev allt annat än lugn. Jag och Sara skulle haft filmkväll, men ingen av oss hade lust att sitta hemma och glo på film, så de blev utgång istället. Mongo, eftersom inget annat är öppet om man vill dansa. Musiken är faktiskt nästan bättre än på S2, och de va bara att armbåga varenda kille som va på en. Efteråt skulle vi gå hem, vi kom till Banverket sen orkade då jag fan inte gå nå mer. Som tur va erbjöd Andreas oss sängplats hos hans kompis Elof. Så vi gick dit istället :) Kollade runt lite på datorn, pratade och spelade lite gammaldags hockeyspel (sånt som man snurrar på pinnar på). Strax efter fyra gav vi upp och somnade. Dock sov jag inte särskilt mkt. Blev väckt av lille Jason, Elofs son, runt halv åtta också, men somnade om ganska snabbt. Sen vaknade vi igen runt tio och Elof och Andreas skjutsade in oss till Kupolen för lite frukost på taco bar :P
Sen va de ju meningen att lördagkvällen skulle bli lugn eftersom jag skulle upp och jobba på söndag. Men så blev de ju inte. Först åkte jag och Sara tefat i plättis, jag slog häcken av mig, och sen åkte vi runt i bilen ett bra tag innan vi hamnade på Milano, gamla Bella. Helt plötsligt blev vi också fyllechaffis till Andreas. Han va på fest hos sin mamma och behövde skjuts. Så först åkte vi hem till Sara för att kolla lite på film medans vi väntade på svar från Andreas exakt när och vart han behövde skjuts. Han ringde till slut och sa att han och hans syster stog vi OK i Borlänge och ville ha skjuts hem till honom först och sen ner till stan. När vi kom fram va de dock bara Andreas och hans kompis som stog där. Vi gav dom skjuts, och bestämde oss för att även hänga me dom in på s2 eftersom vi ändå skulle skjutsa hem dom efter krogen. De blev faktiskt riktigt roligt. Jag och Sara märkte även fördelen me att ha me sig två killar hihi ^^ xD. Vi fick nåt drygt äckel efter oss på dansgolvet så vi sprang till Andreas och kompisen för att ta skydd haha :P Men en rolig kväll iaf! Och jag är så jävla stolt över mig själv.

Och idag va de dags för fotbollsträning igen! Den första på 10 år. Gick faktiskt skapligt bra. Mkt som måste tränas upp igen, men en del saker sitter, hör och häpna, kvar. Härliga tjejer också! De visade sig att Carolin, min frisör på Attityd, också skulle börja spela i laget :) Men de bästa va lätt efteråt, när jag stog inne vid omklädningsrummen och skulle byta skor. Då kommer en naken kille flygandes ut ur ett omklädningsrum haha. Jag och Sara blev skapligt förvånade.

Men, nu ska jag sova. Varken orkar lr hinner skriva nå mer. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0