Lägenhet!

Ibland ska man ha tur. Jag vann budgivningen på lägenheten idag :D Den lägenheten som jag verkligen ville ha. Den ligger på Hagalund, precis där jag vill ha den, plus att den va perfekt storlek för mig. Vi va 8 st på budgivningen så jag tänkte att de va helt kört. Men först hoppade 3 av och sen ringde han och sa att alla andra hade hoppat av vid 240 000 kr, så jag fick den :D Nu hoppas jag bara att jag får lån också..:P Så de är inte riktigt klart än...Men den är reserverad för mig iaf, ska skriva kontrakt på fredag och betala handpenning senast tisdag. De borde lösa sig, hoppas jag. Annars börjar jag gråta :P
Mina nerver har iaf varit helt fucked up idag. Först hårfärgning imorse på Attityd, jag gjorde som Carolin föreslagit och körde på mörka och blonda slingor. Blev riktigt nöjd! Sen på vägen till bussen mötte jag M, och mina nerver hade inte hunnit hämta sig förrän mäklaren ringde om budgivningen. Jag va helt förstörd innan hockeyn haha.

Men men, nu ska jag sova tror jag. A verkar ha däckat iaf. Ska börja jobba igen imorrn, får se om ryggen håller. Kollade upp fotbollen idag också, ska nog på träning på måndag om den inte blir inställd pga kylan. Stor risk för de. Nu behöver jag bara schemat för dansen så kan jag börja planera nån del av mitt liv iaf. Puss!


Jason Derulo - In My Head

Kommentarer
Postat av: liza å becka

GRATTIS :D

2010-01-14 @ 13:13:44
Postat av: Eve

yaay, grattis! Håller tummarna för dig!! :D

2010-01-16 @ 12:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0