Nyår & Bandy & Bio

Har varit lite seg på att uppdatera känner jag...Ska försöka få de så kort som möjligt :P Börjar me nyår.
Nyårsafton spenderades hos syrran som hade 30-års fest :D Sara kom strax innan fyra och sen gick vi tillsammans med Danne ner till syrran. Jag och Sara körde igång på en gång, välkomstdrink som bestod av smultroncider och vitt mousserande vin, faktiskt riktigt gott! Sen blev de lite cider. Båda va dragna runt klockan sju pga att ingen av oss hade ätit nåt direkt under dagen haha. Men sen fick vi mat och då ordnade de upp sig. Ett tag iaf. Sedan gick de utför och vi va glada och fulla runt tio igen :P Ett rent under att vi stog på benen vid tolvslaget haha. Då hade vi fått i oss cider, vodka, vin, Dooleys, Jägermeister och absinth. Trodde vi skulle bli bakis dan efter, men vi klarade oss faktiskt :D Tror de va tack vare vår 2 timmars promenad från syrran till Statoil och sen hem. Men en riktigt kul kväll iaf, mkt folk va vi också! Sara fick lära känna min släkt lite haha ;)
Nyårsdagen, då jag va ledig tack vare byte me Tania, blev en slappdag me promenad och film, Captivity, och så blev även dan efter. Bandy på morgonen, Borlänge vann me 7-2, och sen filmkväll igen. Vi såg The Mist, When A Stranger Calls och Dorothy Mills.
Dom senaste två dagarna har också blivit filmdagar. I måndags kväll gick jag och Sara på Avatar på bio, riktigt bra faktiskt! Definitivt värd att se. Måste nog ses på bio också. Igår va de meningen att de skulle bli bandy på morgonen och pulkaåkning på kvällen me ett gäng, men pga kylan blev de istället bio igen på kvällen. Vi såg Sherlock Holmes. Den va också bra, ganska rolig :D Dock va jag lite mer engagerad i min mobil vissa stunder haha.
Idag blir de också film :D Jag, den jävla klanten man är, halkade och gjorde illa ryggen på vägen till jobbet, så jag är hemma och har absolut inget att göra. Dock kommer Sara snart och kollar på film me mig, The Descent/ Instängd. Tvåan kommer snart på bio och Sara har inte sett ettan så jag ska se den me henne. Vidriga film säger jag bara. Men va gör man inte för kompisar? ;)


Lady GaGa - Bad Romance Vilka minnen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0