Extra semester?

Först måste jag bara säga att VC är helt värdelösa. Ingen nyhet direkt. Men till slut fick jag iaf sömntabletter utskrivna och en sjukskrivning på 3 veckor av kristeamet, so no more work until 16 aug. Riktigt skönt. Nu börjar allt sakta men säkert ordna sig :) Veckan har gått riktigt snabbt också. Har varit på Leksands Sommarland med pappa och familjen, voltade i ringarna och fick lite skrubbsår och sånt, men de är väl sånt man får räkna med. Igår hann jag även med att tvätta, ta en tur på Kupolen och stan med Becka samt fynda lite filmer, 9 filmer för 300 kr :) Så nu har jag lite att kolla på iaf :) Idag blir de fest med tjejerna <3 Dock ingen alkohol för mig. Nykterist för tillfället.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0