Parken Zoo

Känns som om jag har haft fullt upp dom senaste veckorna, fast samtidigt tycker jag att jag inte har gjort nånting. Varit bort till Dalecarlia och kollat på några av Måns matcher, åkt till Parken Zoo med pappa, Danne och Åse i två dagar, grillat hos syrran, shoppat mer kläder än va jag troligen behöver, varit på Knight and Day med mamma, sprungit från vårdcentral till vårdcentral...Men nu börjar de se lovande ut iaf ;) Ska tillbaka till vårdcentralen igen 11.40 efter att ha varit där imorse. Jag börjar bli stammis. Och ikväll blir de nog film med Erik. Men nej, nu lär jag snart dra. Puss!


Sting - Fields Of Gold

Kommentarer
Postat av: Eve

Vad hände med bilderna från P&L och på lägenheten? nog för att jag sett den men ändå ;)

2010-07-22 @ 16:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0