P&L Day 1

Yes, idag drog P&L igång :) Trodde de skulle bli en lugn dag, men icke sa nicke. Träning imorse på Nautilus, ja jag ska va duktig och träna under sommaren :P Sen iväg och hämta ut P&L armbandet med mamma och Danne och tillbaka till Maserhallen för att hämta mitt Nautilus kort innan jag gick ner på stan för att träffa Becka, Liza och Ebben på systemet, där vi även träffade på Elisa, Carro och Nina :) Och så fortsatte dagen i samma tempo. Först klockan 21 kom jag hem och fick slå ner häcken. Nu blir de film, Snakes on a plane :) Imorgon tänkte jag lägga upp lite kort på min lägenhet för er som inte har sett än och vill se :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Eve

LÄGENHETSBILDER :D

2010-07-08 @ 16:45:26
URL: http://evepeven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0