Helg

Sjukt skönt med helg, men jag vet inte riktigt vart den tog vägen? Den gick jävligt snabbt. Först i fredags va de tjejkväll med Sara. Vi köpte thaimat och kollade på två skräckfilmer; The Children och Deadline. Båda två va läskiga som fan. Lr så är de bara vi som blivit mesiga. Igår blev de lite städning och så hälsade jag på hos syrran och mamma, sen på kvällen blev de party :) Jag och Sara hann med en varsin drink innan vi gick till stan för lite bowling. Jag vann ;) Sen gick vi hem till mig igen och fortsatte dricka innan vi gick till s2. Mkt folk och faktiskt riktigt bra musik igår! En tjej från dansen va DJ och hon va riktigt duktig :) Henne vill vi se mer av. Men jag drog hem lite tidigare. Jag orkar bara inte se henne...

Men, nu ska jag ut och gå lite...Puss!


My tears are here to stay now, no matter what I do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0