Internet :D

Yaaay :D Mitt internet funkar. Ringde bredbandsbolaget och sa att den vägrade koppla upp, uppenbarligen hade jag fel lösenord. Men jag fick rätt lösenord så nu funkar de :) Under tiden hann han även sälja på mig en hemtelefon, men de va gratis så :P Nu har jag iaf ett hemnummer. Säg till om nån vill ha de :P
Min helg blev iaf riktigt bra, fast jag jobbade söndagen. På fredagen festade jag och Sara, vi hade riktigt kul först men när vi kom till Mongo sög de så vi gick hem till mig igen efter ett tag. De va lite väl jobbigt att vara på Mongo, för många minnen sen sist...Lördagen blev riktigt rolig den med. Jag åkte upp till mamma, sen hängde jag på henne till A-K för förfest. Efter ett tag kom Sara också :) Dom drog med oss på husgung, trots åldersgränsen 22 år så kom vi in :D Grymt mkt folk, och de va ett jädra springande överallt. Vi stannade inte länge på samma plats. Förstår nu va Elof menade med att man bara går runt typ. Efter ett tag kom Saras syrra, och även Andreas och Elof ramlade in :) Mamma tog ju självklart tillfället i akt och pratade med Andreas. Lite pinsamt haha...:P

Nej, nu ska jag ta och sätta fart tror jag...Puss!

Kommentarer
Postat av: Liza

hehe låter kul :P

2010-03-04 @ 19:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0