Right here waiting

De skrämmer mig hur otroligt dåligt jag skulle må utan dig. Jag vet inte hur jag skulle klara de. Om jag skulle klara de. Du betyder så mkt för mig på nåt sätt. Jag tänker inte ens förklara de med risk för att framstå som galen. Jag kan nog inte förklara de heller. Men du har funnits i mitt huvud så länge, och nu när jag väl har kontakt med dig tänker jag inte släppa dig. Jag väntar, även fast de kanske kommer knäcka mig. De är värt de. För jag vill inte ens tänka på att försöka leva utan att ha kontakt med dig. Men de skrämmer mig hur glad du kan göra mig. Jag kan gå från ledsen till kanonglad på bara en sekund. De räcker med ett sms från dig, så går livet från att kännas skit till att kännas underbart. Vilket gör mig bara ännu mer rädd för att förlora dig. Jag vill kunna gå vidare, jag vill kunna se nån annan, men allt jag ser är dig...

Så, nån som vill ta över mitt liv?


Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

But in the end if I'm with you
I'll take the chance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0