Träning

Nu är jag fan igång med min träning igen :) Idag blev de 2 timmars promenad, sen hem och vila några timmar innan dansen. Dans 1,5 tim, streetdance som blev en breakdance lektion för att Kattis inte va där så Nick fick hoppa in istället. Riktigt kul iaf :) Kul att träna lite akrobatik igen. Sen hem en snabbis och äta lite innan jag drog iväg på ett step pass på friskis. Sjukt drygt. Ovanpå allt detta har de varit lite annat som har gjort min dag jävligt dryg. Två veckor kunde vi hålla sams utan att tjafsa iaf...Och vi är fan inte ens ihop.

Nej, nu ska jag kolla lite på CSI. Puss!


Now listen to me baby
Before I love and leave ya
They call me heartbreaker
I don't wanna deceive ya

If you fall for me
I'm not easy to please
I'm might tear you apart
Told you from the start, baby from the start
I'm only gonna break you heart

Kommentarer
Postat av: Liza

härligt med träning =)

2010-03-09 @ 18:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0