Triangle

Va ner till Elof igår igen och kollade på film. Är så segt att sitta hemma själv framför tv:n. Jag är van vid att ha folk runtom mig hela tiden, men nu är jag helt själv. Blir aningen knäpp av de :P Så då kan jag väl lika gärna va lite social med Andreas kompisar :) Framför allt när han bor bara lite längre ner på gatan också. Jag och Elof börjar väl bli vänner nu också så :P Ganska skönt att bara kunna gå ner dit och kolla på film och få lite sällskap ibland. Vi kollade iaf på Triangle igår. Vet inte riktigt om den va bra lr inte. Funderar fortfarande på de. Vi fattade inte särskilt mkt av filmen. Båda satt som levande frågetecken när eftertexten började rulla. Bådas första ord va typ: öh jaha? Uppenbarligen är de en film man lär se några gånger för att fatta. Men inte fan tänker jag se den filmen igen :P Efter 20 min hade man ju praktiskt taget sett hela filmen ju. Den va ju skickligt gjord, men de fanns inget slut på den? Kändes helt onödigt att se den egentligen.

Men men, nu ska jag väl försöka ta mig i säng. Imorrn blir de nog en liten tjejkväll med Sara :) Tycker att Andreas kan få komma hem från Norge också...:P Men kul iaf att han kom ut och va lite social med mig när jag va ute på min promenad i tisdags :)


Your arms are my castle, your heart is my sky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0