Veckan

Har jobbat hela veckan, och den har gått riktigt snabbt. Kattis va tillbaka på dansen i måndags, riktigt skönt. Min fot är fortfarande inte bra men de skiter jag i känner jag. Jobbet i onsdags blev inte så mkt jobb. Icas logistiksystem hade lagt ner pga av ett fysiskt hårddiskfel hos IBM, så datasystemet funkade inte helt enkelt. Jag sov i stort sett hela dan på jobbet, förutom att jag städade en timme då. Ganska skönt att få betalt för att sova :D Systemet kom igång klockan 14, två timmar innan jag slutade. Så jag hann väl med två ordrar, sen hem. Jag och Sara har även varit på bio, Shutter Island, och sen va jag ner till Elof en sväng och kollade på Case 39. De är väl ungefär va jag har hunnit med under veckan. Återstår att se hur helgen blir :)

Nu ska jag nog ta en powerwalk upp till mamma :) Finns ingen bättre träning än att halvspringa uppför dom där backarna. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0