Dålig uppdatering

Har varit lite dålig på att uppdatera på den senaste tiden. Orsak: tillbaka på jobbet igen :P Kroppen funkar väl sådär. Pappa pratade med min faster som är sjukgymnast och hon sa att jag skulle träna styrka, så nu är de verkligen dags att köra igång med träningen. Men, nu till de som jag skulle skriva om egentligen :P
Dansuppvisningen förra helgen. Gick riktigt bra. Repet gick åt skogen, men första föreställningen på lördags gick asbra. Den första på söndagen missade jag för att jag jobbade till tre, så Cissi (mitt psyko) blev ganska glad när jag kom på den sista föreställningen. Hon kastade sig över mig i en kram :P Hon hade nämligen haft lite panik när jag inte va där först. Men den sista föreställningen gick också bra :) Synd att dansen inte finns på film :/ Men en bild finns iaf :)




Nu till helgen. Först Hoffmaestro på s2 i fredags :) Gick dit med min tremänning Sara, hennes kille, hans syster och bror och deras kompis. Vi stod på gästlistan för att systern kände nån i bandet, och slapp även betala 250kr i inträde ^^ Grymt mkt folk därinne, dock försvann ungefär hälften efter spelningen. Jag sprang mest runt med Sara hela tiden, orkade inte stå vid scenen och hoppa med alla andra.
I lördags blev de fotboll och sen umgicks jag med Sara T. på kvällen :)

Nu blir de sängen. Sjuk och jobba imorrn, wie. Not. Men har sovmorgon till nio iaf :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Liza

härligt att det gick bra =)

2010-05-21 @ 22:45:50
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0