Far Away

Inte så mkt som har hänt i helgen. Va hos syrran i lördags. Maria, Roger, Jonathan och Jennifer kom och hälsade på. Vi fikade och pratade lite, sen gjorde syrran langos som blev riktigt goda! Söndagen åkte jag till pappa och spenderade hela dagen där, och följde med på Millans fotbollsmatch på kvällen. Idag har jag varit och klippt mig, grymt skönt. Sen tog jag mig till sista streetlektionen för terminen, vi repeterade koreografin till uppvisningen hela lektionen. Och vi är grymt bra ska jag bara säga :D Man blir ju nästan rädd för varandra när man kollar i speglarna. Alla ser ju verkligen sinnessjuka ut haha. Sofia som ballerina vars karriär gått i kras och blivit sinnessjuk är ju helt lysande.
Min hjärnskakning börjar väl sakta men säkert bli bättre...Fortfarande huvudvärk av och till och fortfarande yrsel. Men klarar inte av att sitta hemma jag får panikångest av de och de mår jag ännu sämre av så. Folk säger till mig att de blir nog bättre snart med allting, men känns mer som om de bara blir värre och värre. Och på nåt sätt känner jag mig ändå mer levande än nånsin. Hmm?


I love you, I have loved you all along
And I miss you, been far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me and you'll never go
Stop breathing if I don't see you anymore

I wanted
I wanted you to stay
Cause I needed
I need to hear you say

I love you, I have loved you all along
And I forgive you for being away for far too long
So keep breathing cause I'm not leaving you anymore
Believe it, hold on to me, never let me go




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0