Don't worry, be happy

Är på sjukt bra humör just nu :D Cattis tyckte att jag hade utvecklats riktigt mkt på modernt, jättekul att höra. Framför allt eftersom jag själv känt att de har gått framåt för mig. Hon sa även att jag skulle klara nivå 3 så efter jul blir de modern dans nivå 3 för mig :O Vår koreografi är för övrigt grym.

Känner verkligen att de går bra för mig nu. Underligt hur allt kan förändras så snabbt, från att vara skit för 2 veckor sen och nu flyter allt bara på för mig. Jag är glad. Wie :D

Kommentarer
Postat av: Elisa

Härligt att höra! :D:D

2010-11-09 @ 22:44:42
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/
Postat av: Eve

Härligt tjejen!

2010-11-10 @ 16:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0